Kundservice

Kan vi hjälpa till med något?


Hej, kan vi hjälpa till med något? Läs gärna nedan för att få svar på de vanligaste frågorna.

Kundservice

 

1. Betalning

1.1 Vilka betalmetoder tillhandahåller ni?

För att göra det så enkelt och säkert som möjligt för dig som kund samarbetar vi med Klarna och Swish. Det ger dig möjligheten att själv bestämma hur dina varor ska betalas.

1.2 Kort eller bankkort 

Betala direkt går rakt på sak. På bara några få sekunder kan du som kund genomföra säkra bank- eller kortbetalningar.

1.3 Klarna - Får först. Betala sen.

”Få först. Betala sen” betyder att du först får hem dina varor innan du betalar din faktura. När du väljer att betala med faktura erbjuder vi dig möjligheten att betala 14 dagar från dess att vi skickat varorna.

1.4 Klarna - Dela upp

Betala lite varje månad. Du betalar enligt en plan, så att köpet är fullt betalt efter till exempel 12 månader. Vill du betala mer går det bra och kan närsomhelst betala den resterande skulden.

 

2. Returer

2.1 Kan jag ångra mitt köp?

Ja, du har 100 dagar returrätt efter att du mottagit din order. För att returnera produkter gäller följande:

Returer sker på din egen bekostnad utom om varan är defekt eller om vi har packat fel. Returer skickar du som brev eller paket, inte mot postförskott. Skriv ett tydligt meddelande till vår kundtjänst via e-post: info@kaladio.com eller på telefon: 010 – 171 40 40 så mejlar vi ut en retursedel som du enkelt kan skriva ut och tejpa på paketet. Detta lämnar du sedan hos ditt närmaste postombud.

Vi behöver följande info vid retur: ordernummer, betalningssätt, namn och adress.

Vid retur av produkter ska de emballeras på ett skyddande sätt så inga skador uppstår under transport. Packa därför varorna på liknande sätt (gärna med samma emballage) som du fick när varorna levererades.

Produkten/produkterna returneras till nedanstående adress:
Kaladio
Ladugårdsvägen 27
461 70 TROLLHÄTTAN

2.2 Min order är inte skickad ännu, kan jag ångra mig?

Ja, om ordern inte redan har behandlas så finns möjlighet att avbryta din order. Kontakta då kundtjänst så snart som möjligt!

2.3 Hur gör jag om jag fick en trasig produkt?

Kontakta oss på info@kaladio.com så hjälper vi dig. Ange ordernumret och beskriv felet så återkommer vi så snart vi hanterat ditt ärende. Skicka inte tillbaka den trasiga produkten innan du fått svar från oss.

2.4 Vara saknas/fel produkt?

Om något saknas i ditt paket eller om du fått en fel produkt så kontakta oss snarast på info@kaladio.com så hjälper vi dig. Ange ordernumret och beskriv ditt ärende så återkommer vi snarast.

 

3. Leverans

3.1 Syns det vad paketet innehåller?

Nej, alla paket skickas med anonym avsändare och diskret förpackning utan loggor. 100% anonymt!

3.2 Hur lång är leveranstiden?

Vi har en leveranstid på 3-5 dagar, och vi skickar paketet med Postnord.

3.3 Kan jag välja vilket ombud mitt paket ska levereras till?

Ja, du har möjlighet att välja utlämningsställe innan du genomför ditt köp.

3.4 Kan jag spåra min beställning?

Ja, när ditt paket är på väg får du ett mejl med kollinummer samt en länk till en spårningssida där du kan följa leveransen från vårt lager till ditt postombud.

Söndag,Måndag,Tisdag,Onsdag,Torsdag,Fredag,lördag
Januari,februari,Mars,April,Maj,Juni,Juli,Augusti,September,Oktober,November,December
Det finns inte tillräckligt av dessa artiklar. Endast [max] vänster.
Kundvagn

Din vagn är tom.

Tillbaka till butiken